;

Jak ti Inviton usnadní organizaci eventu?

Prozkoumej 13 výhod, které získáš díky organizaci událostí přes Inviton.

Vytvoř nový event do 15 min (zdarma)

Zaregistruj se a vytvoř si event zcela zdarma. Zadej základní údaje jako název, místo, čas či popis události. Organizuješ konference, workshop, festival nebo koncert? Zařaď ho do správné kategorie. Chceš prodávat různé druhy vstupenek? Každá z nich může mít dokonce vlastní registrační formulář. Otestuj si Inviton v praxi.

Vyskládej si profi grafiku

Profesionálně vypadající vstupenky, e-maily, pozvánky či jmenovky? Vyrob si vlastní - přes náš drag & drop grafický nástroj nebo si vyber design z připravených šablon. Pokud chceš něco extra, ozvi se nám. Naši grafici ti na míru vyrobí vše, co budeš potřebovat.

Zjisti více

Předprodej vstupenek online

Lístky na své akce můžeš prodávat online přes náš portál nebo přes svůj web. Inviton podporuje platbu kartou, internetbankingem, platby převodem i PayPalem. Všechny transakce jsou zabezpečeny přes platební systém 24-pay. Předprodej vstupenek však můžeš realizovat i přímo na svém vlastním webu, a to přes iframe, API nebo plugin.

Zjisti více

Využívej dynamické registrační formuláře

Že co to je? Dynamický formulář se přizpůsobuje vyplněným hodnotám. Např. pokud člověk odpoví "ano", zobrazí se další pole, pokud vyplní "ne", pole se nezobrazí a pod. Použij náš intuitivní konfigurátor a při nákupu lístků online získáš od účastníků všechny potřebné informace.

Zjisti více

Sleduj přehledné reporty prodeje

V Invitonu si jednoduše zobrazíš statistiku prodeje vstupenek i detailní info o návštěvnících. Všechna data jsou z hlediska GDPR ošetřeny. Víš je tak využít na další marketingové aktivity, a také na zasílání informací účastníkům i po eventu.

Zjisti více

Vytvářej slevové poukázky

Chceš motivovat zákazníky ke koupi lístků slevami? Jednoduše si vytvoř slevové poukázky, resp. kupóny. Mohou být na konkrétní částku nebo v procentech. Použitelné vícekrát či jen jednou. Platné neomezeně nebo časově ohraničené. Je to na tobě.

Zjisti více

Rozešli e-mailové pozvánky své databázi

Chceš pozvat své zákazníky na nové akce? Importuj svou databázi kontaktů do Invitonu. Přímo ze systému můžeš rozeslat personalizované RSVP pozvánky i s dynamickým registračním formulářem.

Zjisti více

Manažuj seznamy návštěvníků

Pracuj efektivně se svým guestlistem. Přidávat a upravovat podrobnosti o účastnících můžeš manuálně nebo vše importovat či exportovat z Excelu podle potřeby. Dokonce i partneři akce mohou následně přidávat a upravovat tebou definované množství návštěvníků. Vyhni se zdlouhavému hlídání duplicitně zadaných emailů!

Zjisti více

Kontroluj vstupy rychleji

Líbí se ti jednoduchá a rychlá kontrola vstupů na event? Máme pro tebe mobilní aplikaci (pro iOS i Android) pro snímání QR kódů, ale víme ti zapůjčit i výkonné čtečky. Vyhledej návštěvníka v seznamu díky guestlistu v tabletě. Validuj vstupy online či offline. Dokonce i do několika zón.

Zjisti více

Prodávej vstupenky přímo na místě

Vstupenky můžeš prodávat i "offline", a to přímo na místě akce. Vytiskneš si je prostřednictvím POS modulu – online platebního terminálu.

Zjisti více

Tisk jmenovky při registraci

Hned při registraci můžeš účastníkovi vytisknout jmenovku, ať už se rozhodneš pro plastovou kartičku, štítek se jménem nebo náramek. Na tisk karet a jmenovek ti půjčíme tiskárny a veškerý potřebný hardware.

Zjisti více

Kontroluj pohyb účastníků

Kde a kolik času tráví návštěvníci tvého eventu? Pomocí RFID antén a čipových karet dokážeš sledovat pohyb účastníků během akce. Koukni se na přehledné reporty přes mobil nebo tablet. A co bezhotovostní kreditní systém? Tzv. cashless systém neskutečně urychluje platby zejména ve stáncích na festivalech nebo veletrzích. Netvoří se tak řady a pro účastníky je to pohodlnější. Systém zároveň zajišťuje kontrolu prodeje u každého vystavovatele.

Zjisti více

Vytvoříme ti mobilní appku

Chceš shromáždit všechny info pro účastníky na jednom místě? Přímo v jejich mobilu? Program, účinkující, partneři, podmínky akce, dokonce i moduly jako fotostěna či faceswap. To vše a ještě více může obsahovat personalizovaná mobilní aplikace pro Andriod / iOS. Zvěř nám do rukou vývoj eventové aplikace. Grafický design navrhneme my nebo nám ho můžeš dodat i ty.

Zjisti více

Chceš vědět víc?

Inviton má opravdu příliš mnoho funkcí a výhod, aby se sem vešly. Proto si raději podrobně přejdi celý seznam vlastností. Inspiruj se a zjisti, co všechno s ním můžeš před / na své akci dokázat.

Stáhnout celý seznam

Platforma

Díky platformě Inviton bude event management pro tebe hračkou. Vyzkoušej si ho v praxi.

Prozkoumej 13 výhod, které získáš díky organizaci událostí přes Inviton.

  • Vytvoř nový event do 15 min (zdarma)
  • Vyskládej si profi grafiku
  • Předprodej vstupenek online
  • Využívej dynamické registrační formuláře
  • Sleduj přehledné reporty prodeje
  • Vytvářej slevové poukázky
  • Rozešli e-mailové pozvánky své databázi
  • Manažuj seznamy návštěvníků
  • Kontroluj vstupy rychleji
  • Prodávej vstupenky přímo na místě
  • Tisk jmenovky při registraci
  • Kontroluj pohyb účastníků

Inviton je samoobslužná online platforma pro organizátory eventů, kde si můžeš vše nastavit sám . Platí se pouze poplatek za prodej vstupenek nebo za dodatečné služby.Celou platformu si můžeš zakoupit i jako samostatnou licenci .

Zjisti více Vytvoř si event

Kontakt

Inviton s.r.o.
Dvořákovo nábrežie 8
811 02 Bratislava
Slovenská republika