;

Prodej vstupenek přes internet

Prodej vstupenek přes internet

Podporujeme různé způsoby prodeje. Vstupenky můžeš prodávat online přímo na své vlastní stránce přes iframe / API. Event můžeš publikovat i na naší stránce akcí . Typů vstupenek může být více a také v různých cenových úrovních.

Systém Inviton predstavuje jednoduchú samoobslužnú platformu pre online predaj vstupeniek. Vytvorenie eventu je jednoduché, časovo nenáročné a zadarmo. Službu samoobslužného systému pre online predpredaj vstupeniek ponúkame ako jediný na slovenskom trhu a ako jediný sme taktiež mobile-friendly, čo značí, že naše stránku sú optimalizované aj pre mobilné telefóny a iné dotykové zariadenia, čím sa zaručuje maximálny komfort nakupujúceho. Váš event si dokážete kompletne prispôsobiť [taktiež mobile-friendly] a vyťažiť tak z Vášho online predpredaja úplné maximum. Predajom vstupenky sa pre nás však ozajstná práca iba začína, našim cieľom je podporiť promotérov aj pri ďalšej práci s kupujúcimi či už pred, alebo priamo na evente. Pre lepšiu predstavu, ako to celé funguje si prosím preštudujte sekciu "SLUŽBY"

Náš portál ponúka rôzne možnosti platby za online predaj vstupeniek. Podporujeme platbu platobnou kartou, vybranými internetbankingmi, ako aj prevodom na bankový účet. Všetky transakcie sú zabezpečené, platba prebieha cez platobný systém 24-pay.

Více informací Vytvořit event

Reference

Nejlepší a největší akce, které běží na platformě INVITON a organizátoři, kteří využívají naše služby - prodej lístků, registrace návštěvníků nebo kontrolu vstupu:

Všechny eventy

Platforma

INVITON - nová platforma pro pořádání akcí, kde si můžeš všechno manažovat sám. Zkus to :-)

Základní funkce a výhody, které uživatelé INVITONu nejvíce využívají:

  • Nový event do 15 minut
  • Prodej vstupenek přes internet
  • Kontrola vstupů
  • Registrace hostů
  • Tisk při registraci
  • Grafika
  • Reporty v reálném čase
  • Dynamické registrační formuláře
  • Slevové poukázky
  • Prodej i na místě
  • Emailové pozvánky
  • Seznamy hostů - guestlist

INVITON je samoobslužná online platforma pro organizátory eventů, kde si můžeš vše nastavit sám . Platí se pouze poplatek za prodej vstupenek nebo za dodatečné služby.Celou platformu si můžeš zakoupit i jako samostatnou licenci .

Více informací Vytvořit event

Nový event do 15 minut

Nový event do 15 minut Event management a prodej vstupenek může být jednodušší, než kdykoliv předtím. Vytvoření vlastního akce, nastavení ceny vstupenky a spuštění prodeje zabere opravdu jen pár minut. Vše si můžeš zdarma otestovat po kliknutí na vytvořit event.

Kontrola vstupů

Kontrola vstupů Na eventech můžeš kontrolovat vstupenky mobilem přes iOS / Android aplikaci a můžeš kontrolovat vstupy i do více zón. Dostupná je online i offline validace vstupenek, RFID trackování návštěvníky a bezhotovostní kreditní systém. Také půjčujeme výkonné skenery QR kódů .

Registrace hostů

Registrace hostů Registruj a managuj hosty na více zařízeních v reálném čase. Identifikace je možná scanováním případně vyhledáním návštěvníka v seznamu. Mobilní aplikace je dostupná pro iOS / Android.

Zobrazit další funkce

Kontakt

Inviton s.r.o.
Prievozská 14
821 09 Bratislava
Slovenská republika