Předprodej vstupenek online
Lístky na své akce můžeš prodávat online přes náš portál nebo přes svůj web. Inviton podporuje platbu kartou, internetbankingem, platby převodem i PayPalem. Všechny transakce jsou zabezpečeny přes platební systém 24-pay. Předprodej vstupenek však můžeš realizovat i přímo na svém vlastním webu, a to přes iframe, API nebo plugin.
Systém Inviton představuje jednoduchou samoobslužnou platformu pro online předprodej vstupenek. Vytvoření eventu je jednoduché, časově nenáročné a zdarma. Službu samoobslužného systému pro online předprodej vstupenek nabízíme jako jedny z mála na českém trhu a jsme také mobile-friendly, což značí, že naše stránky jsou optimalizovány i pro mobilní telefony a jiné dotykové zařízení, čímž se zaručuje maximální komfort nakupujícího. Váš event si dokážete kompletně přizpůsobit [také mobile-friendly] a vytěžit tak z Vašeho online předprodeje úplné maximum. Prodejem vstupenky se pro nás však opravdová práce teprve začíná, naším cílem je podpořit promotéry i při další práci s kupujícími ať už před nebo přímo na eventu. Pro lepší představu, jak to celé funguje si prosím prostudujte sekci "SLUŽBY"
Cena za službu je do 5% z ceny lístku, minimálně však 16KČ bez dalších skrytých poplatků
Náš portál nabízí různé možnosti platby za online prodej vstupenek. Podporujeme platbu platební kartou, vybranými internetbankingy, jakož i převodem na bankovní účet. Všechny transakce jsou zabezpečeny, platba probíhá přes platební systém 24-pay.
Platforma
Díky platformě Inviton bude event management pro tebe hračkou. Vyzkoušej si ho v praxi.
Prozkoumej 16 výhod, které získáš díky organizaci událostí přes Inviton.
- Vytvoř nový event do 15 min (zdarma)
- Vyskládej si profi grafiku
- Předprodej vstupenek online
- Využívej dynamické registrační formuláře
- Sleduj přehledné reporty prodeje
- Vytvářej slevové poukázky
- Rozešli e-mailové pozvánky své databázi
- Manažuj seznamy návštěvníků
- Kontroluj vstupy rychleji
- Prodávej vstupenky přímo na místě
- Tisk jmenovky při registraci
- Kontroluj pohyb účastníků
- Vytvoříme ti mobilní appku
- Registrace návštěvníků
- Interakce s publikem
- Inviton Scheduler
Inviton je samoobslužná online platforma pro organizátory eventů, kde si můžeš vše nastavit sám . Platí se pouze poplatek za prodej vstupenek nebo za dodatečné služby.Celou platformu si můžeš zakoupit i jako samostatnou licenci .
Vytvoř nový event do 15 min (zdarma)
Zaregistruj se a vytvoř si event zcela zdarma. Zadej základní údaje jako název, místo, čas či popis události. Organizuješ konference, workshop, festival nebo koncert? Zařaď ho do správné kategorie. Chceš prodávat různé druhy vstupenek? Každá z nich může mít dokonce vlastní registrační formulář. Otestuj si Inviton v praxi.
Předprodej vstupenek online
Lístky na své akce můžeš prodávat online přes náš portál nebo přes svůj web. Inviton podporuje platbu kartou, internetbankingem, platby převodem i PayPalem. Všechny transakce jsou zabezpečeny přes platební systém 24-pay. Předprodej vstupenek však můžeš realizovat i přímo na svém vlastním webu, a to přes iframe, API nebo plugin.
Využívej dynamické registrační formuláře
Že co to je? Dynamický formulář se přizpůsobuje vyplněným hodnotám. Např. pokud člověk odpoví "ano", zobrazí se další pole, pokud vyplní "ne", pole se nezobrazí a pod. Použij náš intuitivní konfigurátor a při nákupu lístků online získáš od účastníků všechny potřebné informace.
Kontakt
Inviton s.r.o.
Nové Záhrady I, č.11,
821 05 Bratislava
Slovenská republika
Používáš naši platformu pro správu akcí a potřebuješ pomoc? Neváhej nás kontaktovat.