;

Vy stále tisknete jmenovky před eventem?

Pokud plánujete akci, na které budete využívat jmenovky určitě řešíte jak co nejefektivněji vytisknout jmenovky, aniž byste zruinovali svůj rozpočet a zároveň neměli zbytečně mnoho odpadu.

Předtištěné jmenovky mohou být problémem, protože do výroby je musíte zadat několik dní před samotnou konferencí a přitom ještě den před eventem se vám mění jména na seznamu hostů.

Je čas opustit tradiční tisk jmenovek z minulosti.

 

 

Zde je top 10 důvodů, proč přejít na tisk jmenovek na místě eventu!
 

 1. Je to aktuální


Není třeba ukončit registraci několik dní před akcí, abyste vytlačili své jmenovky. Vaši návštěvníci se mohou pohodlně registrovat, případně měnit jména registrovaných osob ještě i těsně před samotným eventem.

2. Je to flexibilní


Tisk na místě eventu může být v různých barvách nebo provedeních podle kategorií, může být personalizovaný - s unikátními QR kódy, fotkami. Rovněž je možné využít technologie RFID a NFC ... to vše přispívá k lepšímu zážitku návštěvníků a vystavovatelů.

3. Je to udržitelné


Žádné další zbytečně vytištěné jmenovky pro lidi, kteří nepřijdou nebo pro ty, kteří na poslední chvíli změní jméno účastníka, a žádné další plastové obaly. Řešením jsou papírové karty, na které se natiskne už jen nálepka s personalizovanými údaji, případně jsou k dispozici dokonce i biologicky degradovatelné karty, které jsou kvalitou k nerozeznání od plastových karet.

4. Je to rychlejší


Trvá jen 1,5 sekundy od skenování vstupenky pokud je vytištěna nálepka s personalizovanými údaji a jen 5 vteřin pokud je vytištěna plastová karta v případě, že tisknete přímo na kartu. Navíc čím větší je počet účastníků, tím déle trvá vyhledání té správné předtištěné jmenovky. A problémem může být rovněž pokud chcete rozdělit registraci na 2 rozdílná místa.

5. Je to levnější


Žádný promrhaný čas před eventem přípravou personalizovaných jmenovek. Registrace s tiskem na místě probíhá několik krát rychleji a tím se snižuje počet potřebných zaměstnanců při registraci až o 50%.

6. Je to profesionální


I lidé, kteří na konferenci přijdou např. za kolegu dostávají jmenovku stejné kvality jako ostatní návštěvníci. Žádné ručně vypsané nebo nesprávně napsané jmenovky!

7. Je to online


Inviton kontrola vstupů sleduje všechny příchody návštěvníků. Tím pádem můžete live vidět počet návštěvníků, kteří již jsou na akci a zároveň i nejaktuálnější data návštěvníků. Pokud využijete na jmenovkách QR kódy, případně zabudované RFID nebo NFC, tak můžete snadno sledovat chování účastníků konference a zjistit tak počet lidí, případně čas strávený v jednotlivých přednáškových místnostech.

8. Je to bezpečné


Profilové obrázky mohou být na vašich jmenovkách vytištěné přímo z registrační databáze kam si návštěvníci sami nahrají svou foto. Do systému můžete dokonce nahrát blacklist, abyste vyloučili nechtěné hosty.

9. Je to příležitost


Velké oboustranné jmenovky poskytují dostatek místa na všechny potřebné informace - mapa místa konání, loga partnerů, QR kód - který může být kromě kontroly vstupů do jednotlivých prostorů eventu využití i pro sdílení kontaktů - například pomocí aplikace Badgino.

10. Je to méně stresující


Buďme upřímní: který event manager zbytečně neztratil hodiny před událostí přípravou jmenovek? A právě když si myslíte, že jste připraveni, objeví se nový seznam se změnami a zrušením. Neexistuje lepší způsob, jak mít vše aktuální jako je tisk jmenovel na místě konání eventu!

Příprava předem je vždy důležitá, ale jako každý event manager ví, vždy se na poslední chvíli vyskytne nějaký problém. Zejména díky účastníkům, kteří se zaregistrují těsně před eventem, případně mění své registrační údaje ještě po termínu.

Šetřete čas, odpad a stres vytištěním jmenovek přímo na konferenci a využijte svou energii na důležitější věci.

Kontakt

Inviton s.r.o.
Nové Záhrady I, č.11,
821 05 Bratislava
Slovenská republika