Jak efektivně cílit Facebook, Instagram a Google kampaně?
Online marketing patří mezi nejčastější formy propagace eventů. Reklamy na Facebooku, Instagram a Google jsou dnes významnou součástí každé kampaně - ať si je spravujete sami, nebo si najímáte specialisty.
Neustálý vývoj a vylepšení v oblasti online marketing jej stále posouvají vpřed. Postupně jsme si zvykli na detailní statistiky, možnosti cílení reklamy nebo Pay-Per-Click model (PPC), při kterém platíme jen za kliknutí.
Jak nastavit vaše kampaně tak, aby přinášely požadované výsledky a pracovali s rozpočtem co nejefektivněji? Optimalizujte je na konverze - nákupy vstupenek! Při tomto nastavení bude klíčovým indikátorem získání co nejvyššího prodeje vstupenek. Všechny další známé ukazatele jako počty kliků, zobrazení a pod. budou mít doplňkovou roli.
Inviton jako jediná platforma, umožnuje posílat nákupní data přímo do Faceboku a Google Analytics. Jednoduše, jen vyplenním dvou políček v administraci eventu. Jak postupovat?
Facebook a Instagram kampaně
Ve Facebook Business Manageru (jak ho nemáte, založte si ho na business.facebook.com) si vytvoříte Facebook Pixel a zadáte Facebook Pixel ID v administraci vašeho eventu v Invitone. Platforma vám tak bude posílat konverzní údaje (Purchase event), na jehož základě lze cílit a optimalizovat kampaně. Po dosažení minimálního množství nákupů, cca. 50 (tzv. Learning phase), se jejich výkonnost výrazně zlepší. V přehledu kampaní si budete moci porovnat výkonnost jednotlivých reklamních sestav a reklam, na základě čehož lze identifikovat rozdíly mezi kampaněmi, cílením a kreativami a vyhodnotit ty nejúspěšnější.
Google Ads kampaně
Podobně jako u Facebooku, v rozhraní Invitonu zadáte vaše Google Analytics ID. Získáte tak kompletní Google Analytics Ecommerce data, a po propojení účtů Google Analytics a Google Ads konverzní data přímo do rozhraní Google Ads.
Kromě možnosti lepšího cílení kampaní můžete z konverzních dat vytvářet publikum. Například ty, kteří již mají lístky, doporučujeme z kampaní vyloučit nebo snížit jejich intenzitu. V obou reklamních systémech můžete vytvořit tzv. lookalike publikum, které budou tvořit podobní lidé jako ti, kteří si již vstupenku koupili. Měla by to být nejkvalitenjší cílová skupina vaší kampaně.
Věříme, že vám tato funkcionalita dá jiný pohled na vaše kampaně, a výrazně zvýší jejich kvalitu.
Tento text jsme připravili ve spolupráci s agenturou
Kontakt
Inviton s.r.o.
Nové Záhrady I, č.11,
821 05 Bratislava
Slovenská republika
Používáš naši platformu pro správu akcí a potřebuješ pomoc? Neváhej nás kontaktovat.