;

5 faktů, které musíte vědět o účastnících vaší konference

Chcete-li vytvořit skutečně úspěšnou událost - konferenci nebo workshop, musíte pochopit vašich účastníků akce. Když společnost vytváří produkt, první věc, o které si myslí, je potenciální zákazník. Jako organizátor konference si musíte nejprve určit, kdo je váš účastník akce, a to ještě předtím, než vytvoříte webovou stránku události, vyberete platformu na registraci účastníků nebo začnete prodávat vstupenky.

78% zaměstnaných lidí uvádí, že do určité míry zanedbávají spánek.

Je pravděpodobné, že mnozí účastníci vaší události jsou chronicky unavení. Víme, že tento den eventu přináší množství fascinujících řečníků a skvělých příležitostí k vytváření kontaktů, ale pokud účastníci nejsou dobře odpočatí, nemá pro ně váš event takovou přidanou hodnotu a neodnesou všechny informace.
Zvažte posunutí začátku události o něco později, abyste účastníkům umožnili odpočinek, zvláště pokud pořádáte event, kam účastníci cestují z různých časových pásem. Pokud je vaše konference jednodenní a začíná se brzy ráno, zvažte její rozdělení na dva dny, abyste umožnili pozdější začátek.


Více lidí vlastní mobilní zařízení jako zubní kartáček

Na světě je 7 miliard lidí, okolo 4 miliard vlastní smartphone, okolo 3,5 miliardy vlastní zubní kartáček. Nelze už popřít, že svět se mění.
Můžete předpokládat, že všichni účastníci akce vlastní smartphone. Znamená to, že mnozí účastníci očekávají, že jim poskytnete eventovou aplikaci.
Koneckonců, většina jejich života je do jisté míry propojena s jejich telefonem; posílají textové zprávy svým blízkým, e-mailem kolegům a spojují se starými přáteli prostřednictvím sociálních sítí. Proč by nemohli i vytvářet nové obchodní kontakty prostřednictvím svého telefonu?
Zvažte vytvoření eventové aplikace, aby účastníci mohli vytvářet smysluplné obchodní kontakty, sledovat program eventu, účastnit se živých anket, pokládat otázky přednášejícímu a publikovat na sociální média. Navíc je to skvělý způsob, jak být ekologický a eliminovat náklady na tisk.


Lidé sedící na nepohodlných židlích jsou většinou méně flexibilní

Obecně pocit nepohodlí způsobuje, že lidé jsou méně flexibilní, což by se určitě nemělo stát na vaší konferenci. Je důležité, abyste měli na vaší akci pohodlné sezení, aby účastníci co nejlépe využili informace od přednášejícího, z workshopů a příležitostí na networking.
Chcete, aby se účastníci akce otevřely novým nápadem a novým lidem. Vyzkoušejte si strávit jeden den v kanceláři na jedné ze židlí, na které budou sedět vaši účastníci, abyste rozhodli zda jsou vhodné pro váš event.


9% lidí nemá u sebe žádnou hotovost a polovina má 500 Kč a méně

Díky službám Viam, Apple Pay, Google Wallet, Paypal a dalším mobilním platebním službám a platebním kartám se hotovost stává stále více zastaralou. Pokud nabízíte jídlo nebo nápoje, nebo prodáváte zboží, ujistěte se, že vy a vaši prodejci akceptujete mobilní platby nebo platbu kartou. Pokud tomu tak není, můžete ztratit potenciální zákazníky, což v konečném důsledku znamená méně výnosů. Řešením může být i Cashless systém, díky, kterému budete mít jako organizátor lepší kontrolu nad prodeji a urychlíte platbu vašich zákazníků při jednotlivých prodejcích.


Lidé mají tendenci si pamatovat 3-4 věci najednou, než začnou zapomínat

Nezapomeňte tuto statistiku sdílet s přednášejícími na vaší konferenci. Chcete-li vytvořit dobrý zážitek z konference, který bude mít skutečně pozitivní vliv na posluchače, požádejte svých řečníků aby vybrali 3-4 klíčové informace, které budou motivovat účastníky učinit pozitivní změny ve svém životě nebo v práci.

Kontakt

Inviton s.r.o.
Dvořákovo nábrežie 8
811 02 Bratislava
Slovenská republika