;

Online workshop: Jak nastavit online marketingovou strategii?

Vstupenky na Online workshop: Jak nastavit online marketingovou strategii?.

Jak získat zákazníky a jak si je udržet?

Jak funguje lidské nákupní chování a proč se vám nedaří vybudovat dlouhodobou klientelu? Připojte se na workshop a naučte se, jak vytvořit marketingovou strategii podle frameworku STDC, která konečně přinese stabilní výsledky.

Framework See-Think-Do-Care pomáhá tvořit webový obsah značkám po celém světě. Využívá čtyř nákupních fází zákazníka a dává jednoduchý návod na rozjezd efektivní online propagace. Už jste o tomhle marketingovém konceptu slyšeli?

See-Think-Do-Care pro trvalý vztah se zákazníkem

Sociální sítě, mobilní aplikace nebo e-mail marketing změnili jednou provždy způsoby, jakými se firmy dívají na zákazníky. Podle samotného autora frameworku STDC, Avinashe Kauschnika, je právě jeho model pro digitální prostředí tím úplně nejvhodnějším. A celosvětová obliba mezi marketéry mu dává za pravdu.

STDC totiž pracuje s tím, co je v moderním marketingu ze všeho nejdůležitější - navazování vztahu se zákazníkem a jeho další prohlubování. Framework nevytváří pouze jednorázového nákupčího, ale opravdu věrné publikum. Zákazníka, který s vámi zůstane ve spojení a sám vám pomůže s marketingem třeba tím, že o vás řekne svým známým.

Metoda STDC reálně vychází z lidských potřeb, a proto není nijak složitá - pracuje se zdravým selským rozumem. Není to nic, co by vás samotné nenapadlo, přesto (nebo právě proto) nabízí výbornou pomůcku při tvorbě obsahu nebo marketingových postupů.

Na workshopu se dozvíte

  • Jak nastavit komplexní strategii pro online marketing tak, aby dávala smysl a přinášela výsledky.
  • Jak nahlížet na obchodní a propagační aktivity v uceleném pohledu.
  • Pochopíte účinný framework a jeho logiku, která vám pomůže v podnikání i projektovém řízení.
  • Jaké online marketingové nástroje jsou vhodné a jaké naopak nevhodné pro každou ze 4 fází.
  • Proč není dobré soustředit se pouze a jen na hardsell.
  • Proč je strategie podle STDC z dlouhodobého hlediska výhodnější a efektivnější.
  • Proč lze STDC uplatnit na každé podnikání.

Pro koho je workshop vhodný?

  • Pro všechny podnikatele a podnikatelky, kteří nad svými aktivitami přemýšlejí strategicky.
  • Pro marketingové ředitele a ředitelky, kteří nechtějí investovat rozpočet na propagaci stylem „pokus-omyl“.
  • Pro majitele a majitelky firem, kteří chtějí své obchodní a propagační aktivity posunout o krok dál.
  • Pro všechny, kteří chtějí měřitelné výsledky a jasné metriky KPI.

Co ještě potřebujete vědět:

  • Pokud máte zájem se zúčastnit, neváhejte se registrovat. Máte jakékoliv otázky či potřebujete poradit? Nebojte se ozvat. Kontaktní osoba: Barbora Kubátová, barbora.kubatova@blueghost.cz, tel: 245 501 151
  • Místo konání: Online přes Zoom, odkaz obdržíte den před začátkem workshopu na e-mail, který uvedete při nákupu lístků. Modrý duch se těší na vaši účast!

Online workshop: Jak nastavit online marketingovou strategii?

Registrácia
Organizátor podujatia

V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom podujatia - vstupeniek, organizácie, lokality, prosíme kontaktujte organizátora podujatia.

BlueGhost.cz, s.r.o.
Českomalínská 27, 16000 Praha 6, Česká republika

IČO: 28901061
DIČ: CZ28901061
IČ DPH: CZ28901061

Diskusia